Witajcie na Traildog.pl

Cześć! Witajcie na Traildog.pl 

Nazywam się Anna Makuch i jestem psią behawiorystką. Prowadzę wraz z mężem Pawłem psiolubną agroturystykę Jałowcówka (www.jalowcowka.pl), w Beskidzie Żywieckim i jesteśmy opiekunami stada: Dragon (samiec husky, adopciak, ur. 10.2012), Freki (samiec wilczaka czechosłowackiego, adopciak, ur. 01.2019 ), Diuna (suka, mieszanka wyżła niemieckiego i setera szkockiego, adopciak ur. 08.2020).

Specjalizuję się naturalnym rozwoju aktywnych psów poprzez propriocepcję, dogtrekking, bieganie z psem/ psami, jazdę na nartach i psi fitness.

Dzięki zdobytej wiedzy i rozmów z utytułowanymi polskimi maszerami (m.in. Andrzej Górowski) stworzyłam kompendium biegania z psem, dzięki któremu każdy, kto chce zacząć ten rodzaj aktywności zostanie pokierowany pod kątem treningu z psem, własnego i samego psa: Droga do aktywności z psem.



Prowadzę również stronę na Facebooku: www.facebook.com/traildogpl i dotychczas w formie notatek dzieliłam się z Wami poradami dotyczącymi pracy z psami. Ta funkcja została jednak z dniem 31.10.2020r. wyłączona. Nie chcę by treści "uciekały" gdzieś w niebyt, dlatego te ważniejsze będę publikowała tutaj. (Notatki archiwalne zamieściłam w formie postów).

Na koniec dodam jeszcze, że jestem influencerką francuskiej marki I-dog, która w swojej ofercie ma profesjonalny sprzęt do sportów kynologicznych (m.in.: pasy biodrowe, liny amortyzowane, szelki dla psów). Ze sprzętu wraz ze swoimi psami korzystam i jestem z niego bardzo zadowolona przede wszystkim ze względu na jakość wykonania oraz rozwiązania, które sprawiają że ruch psa, jak i człowieka jest naturalny, nic nie obciera ani się nie obraca.


Jeżeli chcielibyście przymierzyć, pożyczyć i wypróbować zestawy, to zapraszam do Jałowcówki, jesteśmy centrum testowym sprzętu i mogę podpowiedzieć “co i jak”. Ponadto organizuję również aktywne pobyty, podczas których można rozpocząć, a także rozwinąć swoje umiejętności z zakresu biegania z psem.
Nadchodzące obozy znajdziecie w zakładce “wydarzenia” na Facebooku.

Liczę, że znajdziecie tu informacje, które wykorzystacie w pracy z psem/ psami metodami pozytywnymi. 

Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu poprzez maila: traildog.pl@gmail.com lub messengera na Facebooku.



Komentarze

Popularne posty